Cuteness is beautiful

Alla inlägg under augusti 2011

Av Cuteness - 29 augusti 2011 15:36

God eftermiddag!



Jag har nyss kommit hem från skolan och jag är dödstrött.   

Jag ska till scouterna kl 19.00-21.00.  

Det ska bli kul att gå mitt 4:de år! ^w^

Jag kommer också träffa mina kamrater som jag har saknat! :D


Nu ska jag sitta och rita!   




Hejdå!

Av Cuteness - 29 augusti 2011 15:30

Här är en låt av Capsule som jag tycker väldigt mycket om!


JUMPER-Capsule


Av Cuteness - 27 augusti 2011 21:40

En väldigt gullig låt!  


Av Cuteness - 26 augusti 2011 23:50

   


Hej igen!



Jag har haft en toppen dag idag och nu ville

jag visa mina outfits som jag har haft under den

här veckan!

 

 

Måndag

22/8-2011 

         

   


Onsdag

24/8-2011

 

 


Nu har jag tyvärr inga fler outfits att visa!   




Bye byeee!

Av Cuteness - 24 augusti 2011 17:28

Mitt första inlägg


Hallo  


Mitt namn är Elenur(utalas Elenor) men ni kan kalla mig för Cuteness. ^^

Jag är 13 år(7:an) och hälften turk, hälften finsk. Jag är också en Japan galen tjej som älskar Japan mycket! Jag brukar klä mig i Lolita, Gyaru, "punk inspirerat" och "vanligt". :D


Jag brukade klä mig i Decora förut från 2:an-4:an men sen slutade jag med det för att jag tyckte att det var för wapanese och den var svår att få till det snyggt, men det kan vara fint ibland men bara om man gör det rätt! :3

 

Harajuku Girls

Decora

 

 

Två Gyaru modeller



Lolita

Jag klär mig i sweet lolita, gothic lolita och kuro lolita.

 

 

 

 

Japp! Det var mitt första inlägg för idag! Mer skriver jag kanske senare eller imorgon.

 

Byeee  

Tidigare månad - Senare månad

Dag och tid

Fakta om lilla knasiga jaaag...


Inaktiv blogg.

Om någon vill nå mig så kan man följa mig på:

Instagram: pastel_fart

DeviantART: pastel-fart

Tack och adjö!

(Den här bloggen är bara fullt med cringe...)

NI FRÅGAR JAG SVARAR!

23 besvarade frågor

JAG FRÅGAR NI SVARAR!

Favorit Hetalia karaktär?
 N.Italien
 S.Italien
 Japan
 USA
 UK
 Frankrike
 Ryssland
 Kina
 Preußen
 Turkiet
 Grekland
 Sealand
 Schweiz
 Polen
 Spanien
 Tyskland
 Kanada
 Ungern
 Annat
 Vad är Hetalia?

Kalender \(^ ^)/

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Kategorier (har många....jag vet)

Arkiiiiiiiv O3O

Are you looking for something?

Tidigare år

Hur många har besökt mig idag då? *w*

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards