Cuteness is beautiful

Alla inlägg under september 2011

Av Cuteness - 27 september 2011 20:49

Förlåt, förlåt, förlåååt!!!

  


Jag har haft såååå mycket att göra i skolan och jag hade helt enkelt inte tid att skriva.


Jag har haft det bra i alla fall!

 Jag har varit på en animeträff den 24/9 2011 och det var super roligt!! Jag har aldrig varit i varken en konvent eller träff förut så det här var första gången för mig! Jag har inga bilder i datorn just nu för att jag hittar inte nedrans sladden till min systemkamera!!  

Så fort jag har hittat sladden så LOVAR jag att jag ska ladda upp bilderna och berätta mer om vad jag gjorde där.


Det är sent nu så jag måste gå och lägga mig. 


Godnatt  

Av Cuteness - 11 september 2011 22:49

 11/9


Den 11/9 är både en bra och en dålig dag. World trade center katastrofen  

och Butters från South Park fyller år idag!   


 

Grattis urgulliga Butters på din födelsedag!


Här är en bild som jag har ritat av honom. Det är inte världens bästa bild men jag försökte i alla fall! ^^'

  




R.I.P till er alla som dog den 11/9 2001.  

Vila i frid!



Hejdå!

Av Cuteness - 7 september 2011 22:42

Hihihii jag är helt besatt av den här låten!

  


Dag och tid

Fakta om lilla knasiga jaaag...


Inaktiv blogg.

Om någon vill nå mig så kan man följa mig på:

Instagram: pastel_fart

DeviantART: pastel-fart

Tack och adjö!

(Den här bloggen är bara fullt med cringe...)

NI FRÅGAR JAG SVARAR!

23 besvarade frågor

JAG FRÅGAR NI SVARAR!

Favorit Hetalia karaktär?
 N.Italien
 S.Italien
 Japan
 USA
 UK
 Frankrike
 Ryssland
 Kina
 Preußen
 Turkiet
 Grekland
 Sealand
 Schweiz
 Polen
 Spanien
 Tyskland
 Kanada
 Ungern
 Annat
 Vad är Hetalia?

Kalender \(^ ^)/

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Kategorier (har många....jag vet)

Arkiiiiiiiv O3O

Are you looking for something?

Hur många har besökt mig idag då? *w*

Angel Wing Heart

Skapa flashcards