Cuteness is beautiful

Alla inlägg under december 2011

Av Cuteness - 27 december 2011 21:47

青鬼


Konbanwa! Godkväll! ^^


Jag har varit och handlat lite med min mamma idag. Jag köpte en jätte gullig kjol.   



Imorgon så ska jag och mina kompisar vara hemma hos mig och spela Ao Oni 青鬼     


Mina kompisar

    

Erika: http://www.ika-lindblad.blogspot.com/

Sara: http://nyan-myan.bloggplatsen.se/ (min och Saras blogg)


Ao oni betyder blå demon på Japanska.


Ao oni är ett japanskt skräck-pussel spel som handlar om en grupp ungdomar som har hört ett rykte om ett hus där det bor monster. Undomarna går ju såklart in i huset och det visade sig att monstret fanns på riktigt. Nu försöker dom ta sig därifrån men det visade sig vara riktigt farligt...

Det kommer vara riktigt spännande att spela det spelet!   



Här kommer en låt! ^w^


Byebye~



Av Cuteness - 18 december 2011 13:12

...............Hej........igen??......


Jag känner mig riktigt korkad...för..jag...råååååkade glömma bort bloggen i fleeera månader.....åh vad duktigt av mig!   


Jag mår i alla fall jätte bra   


Jag vet inte vad jag ska skriva om så jag lägger upp en låt istället!


Baj baj~~


Dag och tid

Fakta om lilla knasiga jaaag...


Inaktiv blogg.

Om någon vill nå mig så kan man följa mig på:

Instagram: pastel_fart

DeviantART: pastel-fart

Tack och adjö!

(Den här bloggen är bara fullt med cringe...)

NI FRÅGAR JAG SVARAR!

23 besvarade frågor

JAG FRÅGAR NI SVARAR!

Favorit Hetalia karaktär?
 N.Italien
 S.Italien
 Japan
 USA
 UK
 Frankrike
 Ryssland
 Kina
 Preußen
 Turkiet
 Grekland
 Sealand
 Schweiz
 Polen
 Spanien
 Tyskland
 Kanada
 Ungern
 Annat
 Vad är Hetalia?

Kalender \(^ ^)/

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier (har många....jag vet)

Arkiiiiiiiv O3O

Are you looking for something?

Tidigare år

Hur många har besökt mig idag då? *w*

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards