Cuteness is beautiful

Alla inlägg under februari 2012

Av Cuteness - 25 februari 2012 19:53

Hihi! Jag blir så glad av att höra den här låten~~  

 


Av Cuteness - 22 februari 2012 15:11

Dumt väder eller hur?   



Jag var nästan den enda eleven i skolan idag för att det var så


löjligt halt ute.

OCH JAG HALKADE INTE EN ENDASTE GÅNG!!!    


Vi hade inga lektioner i skolan idag så vi satt bara och


kollade på Sherlock Holmes istället...

 

Jag har ingen aning om varför?   













Av Cuteness - 20 februari 2012 19:55

Haaaaii!!

Idag så gick jag inte till skolan för att jag var sjuk

MEN!

När jag satt hemma och gjorde läxor så plingade det


på dörren och där stod brevbäraren med ett paket i handen!


Jag tog emot paketet och log som en efterbliven häst till henne...


Sen så kutade jag överlycklig in på mitt rum för att öppna paketet och där låg min LOLITA KJOL~~  


Jag skuttade runt i huset och pep av glädje, med kjolen i famnen!


JAG ÄR SÅ LYCKLIG!   


 

Av Cuteness - 18 februari 2012 16:12

HAHAHAAAHHAAHAAAA!!!!!


JAG ÄLSKAR AMNESIA! 

Jag skulle bara träna på "Ponponpon" dansen och så hittade jag den här! 


   


Av Cuteness - 18 februari 2012 16:01

En remix av låten Last Night, Good Night  


 

Av Cuteness - 16 februari 2012 17:02

Häääällöööö!   


Idag så var dagen bra! ^^

Jag var med i matråd, annars har jag aldrig fått vara med i sånt .__.'


Nu lyssnar jag på Vocaloid~~

Jag hoppas verkligen inte att jag irreterar er alla bara för att jag hela tiden lägger upp videor och låtar men...

JAG ÄLSKAR MUSIK OCH ROLIGA VIDEOR!!   


Snart ska jag äta så jag säger...


BYE BYE~~

Av Cuteness - 16 februari 2012 16:56

Här kommer lite k-pop   


Av Cuteness - 12 februari 2012 16:08

Ååååh! Jag orkar inte mer!   


Jag avgudar bilderna och låten!


Jag älskar South Park ;A;


Dag och tid

Fakta om lilla knasiga jaaag...


Inaktiv blogg.

Om någon vill nå mig så kan man följa mig på:

Instagram: pastel_fart

DeviantART: pastel-fart

Tack och adjö!

(Den här bloggen är bara fullt med cringe...)

NI FRÅGAR JAG SVARAR!

23 besvarade frågor

JAG FRÅGAR NI SVARAR!

Favorit Hetalia karaktär?
 N.Italien
 S.Italien
 Japan
 USA
 UK
 Frankrike
 Ryssland
 Kina
 Preußen
 Turkiet
 Grekland
 Sealand
 Schweiz
 Polen
 Spanien
 Tyskland
 Kanada
 Ungern
 Annat
 Vad är Hetalia?

Kalender \(^ ^)/

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier (har många....jag vet)

Arkiiiiiiiv O3O

Are you looking for something?

Hur många har besökt mig idag då? *w*

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards