Cuteness is beautiful

Alla inlägg under juni 2012

Av Cuteness - 30 juni 2012 22:30

Jag var ensam ute idag och plötsligt från ingenstans FOR NO REASON dök det upp en satans FISKMÅS och försökte attackera mig!!!!!

 

JAG HADE INTE ENS GJORT NÅGONTING!!!   


FYYYYYYYYY VAD JAG FICK SPRINGAAAAA!!!!!! ;_______;


Blev också jagad av några svarta små insekter DOM VAR SÅ IRRITERANDE!

Fick springa ifrån dom också .____.'





Ok nu vill jag byta ämne här! D:


Den här låten påminner ganska mycket om mig....

 

NU SKA JAG SPELA SPEEEEEL BÄIIIII!!!


Av Cuteness - 30 juni 2012 18:38

En gammal 90-tals låt från Japan!


För er som inte vet så betyder ordet "tora" tiger på japanska.   



Av Cuteness - 30 juni 2012 16:58

Hejsvejs! 

Har varit och handlat med min MÄMÄÄÄ!

Köpte lite things men jag har inte tagit kort på dom .___.'

Så fort jag har tagit bilder på dom så lägger jag upp dom <3

BTW! HAR FORTFARANDE FRÅGESTUND! FRÅGA PÅ BARAAA!!!     

Av Cuteness - 29 juni 2012 19:36

Nu har jag frågestund (ni kan ju fråga mig saker när ni vill egentligen)


FRÅGA PÅ BARA!!!!!!   

 

Av Cuteness - 28 juni 2012 19:26

Härrå därrrr!


Jag har precis ätit tacos och snart ska jag kolla på en skräckfiiiilm~~~~~~


Jag ska kolla på "The awakening". Hoppas den är bra!   



Min mage har gjort väldigt ont idag. Jag hade så ont i magen så att jag mådde illa men nu har den försvunnit!!!  


Jag tänkte visa er min MLP samling~~


 


Inte så mycket. Hade en massa fler MLP:s från när jag var liten

men mamma gav bort dom till dagis och jag  

kan ju inte bara ta tillbaka dom sådär även fast jag gärna vill!
 
;____;
Av Cuteness - 28 juni 2012 18:10

Ett spel som jag växte upp med och kommer aldrig att glömma <3

Av Cuteness - 27 juni 2012 13:00

Haaaaaj däär!


Jag har varit ute med mamma och tittat runt i affärer~~

Jag fick ta vaxin också. Jag brukar inte få så ont när dom sticker mig med en spruta men den här jäkeln gjorde ju as ONT!    


Efter det så åt vi på en restaurang!

     

 

Jag vill också visa mina japanska lösnaglar som jag hittade i min låda~~*

 

 

 

 

 

 

Våran bil dog idag så vi fick köpa en ny.

 

 

Så här såg den gamla ut. INTE MINA BILDER!

 

Renault scenic 1998

 

 

 

Vi köpte en sån här~~*

 

Renault scenic 2012

 

 


Av Cuteness - 27 juni 2012 12:04

UUUUUUH!!!


MINA MLP:S HAR JÄTTE FRISSIGT HÅR!   


BRB MÅSTE FIXA DOM!!!  


HEJDÅÅÅÅÅ!!!



ÖÖÖMMMmmm....HÄR LYSSNA PÅ GLORIA GAYNOR UNDERTIDEN!!....jaaa ööm

 

BYEEE~~ *vinkar*




Dag och tid

Fakta om lilla knasiga jaaag...


Inaktiv blogg.

Om någon vill nå mig så kan man följa mig på:

Instagram: pastel_fart

DeviantART: pastel-fart

Tack och adjö!

(Den här bloggen är bara fullt med cringe...)

NI FRÅGAR JAG SVARAR!

23 besvarade frågor

JAG FRÅGAR NI SVARAR!

Favorit Hetalia karaktär?
 N.Italien
 S.Italien
 Japan
 USA
 UK
 Frankrike
 Ryssland
 Kina
 Preußen
 Turkiet
 Grekland
 Sealand
 Schweiz
 Polen
 Spanien
 Tyskland
 Kanada
 Ungern
 Annat
 Vad är Hetalia?

Kalender \(^ ^)/

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Kategorier (har många....jag vet)

Arkiiiiiiiv O3O

Are you looking for something?

Hur många har besökt mig idag då? *w*

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards