Cuteness is beautiful

Alla inlägg under juli 2012

Hi!

Av Cuteness - 31 juli 2012 18:37

Jag sitter och spelar The legend of Zelda Majora's mask till Nintendo 64.


Idag så har jag varit och handlat lite saker till min hamster och hyrt film!~~


Mamma och lillebror kollar på olympiaden. Kan höra det härifrån X3


Ska fortsätta spela nu! 


Bye bye~~


Av Cuteness - 29 juli 2012 23:38

Hej heeej!


Jag har kommit hem idag från Jönköping! 


Jag hade det jätte kul och en skön semester!


Ok, jag gillar flummiga saker sååå......varsågod X3


Av Cuteness - 26 juli 2012 12:07

Heej!


Alla är i Närcon nu och har det dunder kul....äsch!

Ska åka till Jönköping med min familj imorgon så jag kommer inte kunna skriva på några dagar så..........MÅSTE PACKAAA!!!!


Jag fick inte åka till Linnköping (där Närcon är) i år heller! HUUURGUUURR!!!

Jag har ALDRIG fått åka på en konvent!

Jag har veljat det sedan 2007 men har jag fått gå på en? NÄJ!

Tänk att jag inte har det!   

 

 

Vet inte om jag är arg, glad, ledsen, irriterad eller orolig just nu. 

 

Behöver en kram! </3

 

Av Cuteness - 24 juli 2012 19:25

YO!


Jag vet inte men......funderar på om jag ska börja göra videoinlägg..........

Är ganska blyg av mig    



Jajaa....idag var jag på naturhistorika riksmuseet.

Vi hade det lite småtrist här hemma så vi åkte dit för att titta runt lite!   



Ska kolla på MLP nu! 


OY!


 

Av Cuteness - 23 juli 2012 21:58

Haj haaaaj!


Jag har inte varit så aktiv på sistone men jag kände mig för en pause.    


Dag 1 – En bild på mig + 10 sanningar om mig

Dag 2 – Senaste låten jag lyssnade på

Dag 3 – 3 roliga minnen från förra året

Dag 4 – En favorit film

Dag 5 – Vad jag åt till frukost idag

Dag 6 – Ett minne från en resa

Dag 7 – Det här längtar jag efter

Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade

Dag 9 – Det här vill jag lära mig

Dag 10 – Ett ställe du saknar

Dag 11 – Hit vill jag åka innan jag dör

Dag 12 – Något jag verkligen inte gillar

Dag 13 – Mina favoritprogram just nu

Dag 14 – Den här boken läser jag just nu

Dag 15 – Ett foto på mig som liten



 



Som jag har sagt så har jag lovat er en "Tack-bild" för att jag har så många läsare.

Jag är väldigt glad över att det ens finns folk som läser allt det här överhuvudtaget! >w<;



TACK SÅ MYCKET! NI ANAR INTE HUR MYCKET DET BETYDER FÖR MIG! <3

 

Förlåt att bilden blev ful. Ritade lite slarvigt..... 

 

 


JAG HAR ÄNTLIGEN FÅTT MINA DRÖMSKOR!

ANGELIC PRETTY TEAPARTIES! JAG ÄR SÅ LYCKLIG!

Jag har önskat mig dom sedan jag var 10!  

 

 

 

OMG! SO MUCH CUTENESS!!! *O*

 

 

 

Idag så var jag på en asiatisk mataffär!

Det var suuuper gulligt och man blev bara glad över att få vara där. ( -´ w`)/

 

Vi köpte det här och några matsaker(tog aldrig bild på dom) ._.'

 

   

 

 


Vet inte direkt vad jag ska skriva mer....det har hänt så mycket medans jag har varit borta ^^;


Baj baaaaaj









JUUUUST DEEEET!!!!! IMORSE SÅ KOLLADE JAG PÅ TV4.

DOM INTERJUVADE BRONIEEEEES!!!!   

Jag blev så glad över att äntligen får folk veta om

att detfinns äldre som älskar MLP!   




Av Cuteness - 19 juli 2012 19:33

Det är lite konstigt......jag har ganska många läsare men ändå så har jag bara fått 1 fråga i min lilla fråge ruta --->


HAHHAAA NEJ NEJ! DET BETYDER INTE ATT JAG SKA TVINGA ER ATT FRÅGA MIG NÅGONTING!! HIHIII!  


Jag är JÄÄÄTTE GLAD över att ni ens läser den här sidan!

Trodde ALDRIG att jag skulle få så många läsare! O0O'


Ska rita en "tack-teckning" någon gång till er alla!   


Av Cuteness - 19 juli 2012 19:12

HEY HEY HEEEEEY!!!!


HAR GJORT EN NY OMRÖSTNING ---->


Jag frågade om någon av er som läser här gillar South Park?

Jag är ett STORT FAN av den serien(you don't say)

Jag pratar inte så mycket här om South Park men ni anar inte hur mycket jag ÄLSKAR den serien <3333

 

Jaja.....JUST DET!!! SKULLE JU RITA!!! Uuuuhm.....BAI BAI!!!   

Dag och tid

Fakta om lilla knasiga jaaag...


Inaktiv blogg.

Om någon vill nå mig så kan man följa mig på:

Instagram: pastel_fart

DeviantART: pastel-fart

Tack och adjö!

(Den här bloggen är bara fullt med cringe...)

NI FRÅGAR JAG SVARAR!

23 besvarade frågor

JAG FRÅGAR NI SVARAR!

Favorit Hetalia karaktär?
 N.Italien
 S.Italien
 Japan
 USA
 UK
 Frankrike
 Ryssland
 Kina
 Preußen
 Turkiet
 Grekland
 Sealand
 Schweiz
 Polen
 Spanien
 Tyskland
 Kanada
 Ungern
 Annat
 Vad är Hetalia?

Kalender \(^ ^)/

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier (har många....jag vet)

Arkiiiiiiiv O3O

Are you looking for something?

Hur många har besökt mig idag då? *w*

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards