Cuteness is beautiful

Alla inlägg under augusti 2012

Av Cuteness - 31 augusti 2012 18:32

En av mina favorit MLP låtar...


känner så mycket igen mig X3


Av Cuteness - 31 augusti 2012 08:23

SLUTA! BARA SLUTA!!!!!

Nu är jag totalt ledsen och arg på dig! Kan du sluta säga till mig att jag är ful och äcklig?! SRSLY?! Har du så tråkigt eller?!

Du anar inte hur ledsen jag är! Inte bara för att du skrev att jag var ful utan när jag säger åt dig så slutar du aldrig!

Så jävla fånigt av dig!

Har du kul eller?

Jag erkänner att jag inte är direkt vacker/gullig/söt men du tar ju fan priset! Du är så jävla ful och elak på insidan så det finns inget fulare! Jag kanske inte är underbar på utsidan men jag är inte lika ful som dig på insidan!



Sluta! Snälla!

Av Cuteness - 28 augusti 2012 15:45

Mustascher är sexiga ok?

Om jag var en stor buffig man så skulle jag dekorera min med rosetter och lockat det!

Mmmmh vad gulligt!   


 

Av Cuteness - 25 augusti 2012 14:50

Jag drömde en mardröm inatt....buhuuuu   


JO!!! Jag undrar om ni tycker att jag borde byta bakgrund eller header(bilden längst upp)?


Kommentera om vad ni tycker!!!!   

 

Nu ska jag rita på min serie~~

 

 

Av Cuteness - 25 augusti 2012 13:47

Vill visa lite gammla bilder på mig för jag har lite boring här hemma :c


      ^^^^^^2011^^^^^^



Av Cuteness - 22 augusti 2012 18:53

Muhuhu!


Jag sitter och ritar på min lilla serie som jag har planerat ganska länge nu.....hoppas den blir bra   

 

Nu har jag SÅLT min lolita kjol och mina japanska lösnaglar! *u*

 

Jag ska skicka den imorgon~~~

 

Ska fortsätta rita nu! 

 

Häidu!




Av Cuteness - 18 augusti 2012 19:29

WAAAAAH!!!!


JAG ÄR HELT SLUT PÅ IDÉER!!! VAD SKA JAG RITA?! HJÄLP MIG!!!   



Dag och tid

Fakta om lilla knasiga jaaag...


Inaktiv blogg.

Om någon vill nå mig så kan man följa mig på:

Instagram: pastel_fart

DeviantART: pastel-fart

Tack och adjö!

(Den här bloggen är bara fullt med cringe...)

NI FRÅGAR JAG SVARAR!

23 besvarade frågor

JAG FRÅGAR NI SVARAR!

Favorit Hetalia karaktär?
 N.Italien
 S.Italien
 Japan
 USA
 UK
 Frankrike
 Ryssland
 Kina
 Preußen
 Turkiet
 Grekland
 Sealand
 Schweiz
 Polen
 Spanien
 Tyskland
 Kanada
 Ungern
 Annat
 Vad är Hetalia?

Kalender \(^ ^)/

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier (har många....jag vet)

Arkiiiiiiiv O3O

Are you looking for something?

Hur många har besökt mig idag då? *w*

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards