Cuteness is beautiful

Alla inlägg under september 2012

Av Cuteness - 29 september 2012 08:52

Häääi


Jag har ritat lite med min ritplatta igår! Alla blev nte så fina   


Här är en South Park självporträtt som jag blev RIKTIGT nöjd med!  


 



Den här "ängeln" var inte så dum heller   


 


Den här blev jag missnöjd med!   

Förlåt Dashie att jag gjorde dig ful </3


 



Jag gillar den här bilden för att den är både ful och slarvig men ändå nogrann och fin   


 



Här är en självporträtt på mig i min kigurumi~~~~


 

Av Cuteness - 28 september 2012 17:06

Av Cuteness - 26 september 2012 19:45

HEJ!! DET ÄR INTE ALLS 38 DAGAR KVAR TILL GAMEX (duktiga jag räknade fel *host*)

DET ÄR 35 DAGAR, 13 TIMMAR OCH 17 MINUTER KVAR!!!!


KOLLA VAD JAG HITTADE PÅ DERAS HEMSIDA OCKSÅ!!!!!


DET ÄR JU JAG OCH MIN KOMPIIIIS!!!! HAHAHAHA DÖR! JAG ÄR SÅ PEPPAAAAD!!!   

 

Av Cuteness - 26 september 2012 18:36

Nördar sönder med min Pokémon Gold på min mobil, HAHA JAG ÄR SÅ KÄR!!   


Fixade igår mina MLP:s för jag tyckte att deras hår var lite smutsigt och torrt. Fixade även en gammal Myscene docka och nu har hon jätte fint hår ;w;

Inte för att jag leker med dockor/MLP eller nåt.....hehe  

 

Har ni några favorit Pokémons, MLP eller docka?

Ni behöver inte skämmas att berätta!   

 

IDAG KOMMER DET ETT NYTT AVSNITT AV SOUTH PARK!! ÄNTLIGEEEEN!!!!  

 

 

TROR ATT DET ÄR GAMEX OM 38 DAGAR PEEEEP!!!!!

 

VILKA SKA DIT?

 

KANSKE SES DÄR~~ <3

Av Cuteness - 22 september 2012 19:47

Det var Gangnam Style FLASHMOB i Stockholm idag...jag kunde inte vara med <///3


Det var 300 glada, random och awesome folk som gick med och dansade.

STÖRSTA K-POP FLASHMOBEN I SVERIGE NÅGONSIN~~


Vilka här var med och dansade?   


Av Cuteness - 22 september 2012 19:45


HJÄLP!!!

JAG HAR EN RITPLATTA MEN.....HAR INGEN PROGRAM SOM JAG KAN RITA BRA BILDER MED (utom paint....)
GE MIG TIPS NU! DET ÄR VIKTIGT!


  

Av Cuteness - 21 september 2012 20:01

MIKU? WAT R U DOIN? MIKU? STAPH!!

  

 

Av Cuteness - 21 september 2012 18:46

Helloo felloo!


JAG ÄR LYCKLIG!

OM 5 DAGAR SÅ KOMMER DET KOMMA UT ETT NYTT AVSNITT AV SOUTH PARK!!!

JAAAA OMGOMGOMGOMGOMG!!!! <3333333

GLADGLADGLAAAAAAD!!!!!


Just det....glömde gratta Butters (min favorit karraktär) på hans födelsedag den 11/9 :c

Jag brukar alltid rita en bild då men nu glömde jag och det känns bara dumt att rita den så sent...eller vad tycker ni? ;___;



IN SOVJET RUSSIA!

....well you know...


Dag och tid

Fakta om lilla knasiga jaaag...


Inaktiv blogg.

Om någon vill nå mig så kan man följa mig på:

Instagram: pastel_fart

DeviantART: pastel-fart

Tack och adjö!

(Den här bloggen är bara fullt med cringe...)

NI FRÅGAR JAG SVARAR!

23 besvarade frågor

JAG FRÅGAR NI SVARAR!

Favorit Hetalia karaktär?
 N.Italien
 S.Italien
 Japan
 USA
 UK
 Frankrike
 Ryssland
 Kina
 Preußen
 Turkiet
 Grekland
 Sealand
 Schweiz
 Polen
 Spanien
 Tyskland
 Kanada
 Ungern
 Annat
 Vad är Hetalia?

Kalender \(^ ^)/

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2012 >>>

Kategorier (har många....jag vet)

Arkiiiiiiiv O3O

Are you looking for something?

Tidigare år

Hur många har besökt mig idag då? *w*

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards