Cuteness is beautiful

Alla inlägg under februari 2013

Av Cuteness - 28 februari 2013 20:08




Låten passar mig ganska bra just nu.


Tycker att allting är hullerombuller och i oordning...men jag måste lösa detta själv.


Hitta ett sätt att kunna lösa allt i lugn och ordning.


En scout möter svårigheter med ett gott humör!




Bara jag som kan kontrollera mig själv.


Bara jag som kan få mig själv att må bättre.


Mitt ansvar.


Mitt mål.



Av Cuteness - 28 februari 2013 19:31

Känner mig lite småstressad och orolig.


Ska snart praoa, har så mycket ansvar över saker, känner bara att allting blir stressigt och att allting går för fort.

Jag tar tabletter mot oro och ångest men jag tror inte dom hjälper så mycket....måste prata med min läkare.


Jag har tackat ja till så många saker...tror jag måste tacka nej mera. Tar för mycket uppgifter och "uppdrag". Även fast jag vill och tycker om det så tror jag att det kommer bli för mycket press, nu när man har skolan och allt att tänka på.


Haha! Typisk att jag alltid oroar mig för allt möjligt...när det ändå går bra för mig efteråt och så känner man sig dum att man har oroat sig i onödan....


Kan ändå aldrig sluta vara så orolig.


"Det löser sig sa han som sket i vasken."



  

Av Cuteness - 27 februari 2013 13:50

Den här dagen kommer nog gå susen! Även fast jag har gjort samma saker under hela lovet så känner jag att den här kommer att bli en underbar dag!

Jag har inte duschat och borstat tänderna....eeeew....måste göra det.

Hur mår ni alla? ^w^


Blev kär i den här Hetalia bilden! Haha <3

Av Cuteness - 27 februari 2013 08:36

Hej heeej! Ska säga lite saker om mig som många inte vet om! >w<

Jag var rädd för avstängda datorskärmar när jag var liten.

Jag grävde en gång upp min döda undulat för att se om han var okej och så saknade jag honom.

Jag älskar att imitera saker och karaktärer.

Jag lekte aldrig med Barbie.

Jag hällde vatten på min PlayStation när jag var liten...gissa hur arg/ledsen min storasyster blev! X'D

Jag är buddhist och taoist.

Jag har för höga krav på mig själv.

Har aldrig varit tillsammans med någon.

Hatar att lyssna på barn som gråter.

Sådääär!! Hoppas ni tyckte det var lite småintressant. Ska sitta och rita lite...kanske lägger upp bilder senare.

BAJ BAJ SÅ LÄNGE!!! w<)

Av Cuteness - 26 februari 2013 17:23

Den här dagen var dålig.
Vill bara försvinna ;__;

Den här gamla bilden på mig fick mig att litegrann i alla fall. :3


Av Cuteness - 24 februari 2013 23:20

HAHAHAHAAAAA! NU DU!!!!!!........


Nä. Skojar bara.....alla skrattar också........buhu   

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


 


Minns inte vad det var jag skulle skriva här....glömde bort....   



Ska sova nu...baj baaaaj~~


Av Cuteness - 24 februari 2013 09:11

Vaknade precis!

Hade en mardröm inatt!!
Jag brukar gilla mina drömmar när det finns monster och blod överallt, precis som en skräckfilm...men den här var bara riktigt otäck.
Behöver en kram ;__;

Ja....måste arbeta med matte idag också. Fy vad trist :c

Jahopp...vad ska jag ha på mig idag?! Är bara i nattlinne just nu. HAHA XD

Lolita? Gyaru? Casual av nåt slag? HJÄLP MIIIIIIG!!!!??!?! 

Av Cuteness - 23 februari 2013 20:20



Brohoof? Någon? /)

Dag och tid

Fakta om lilla knasiga jaaag...


Inaktiv blogg.

Om någon vill nå mig så kan man följa mig på:

Instagram: pastel_fart

DeviantART: pastel-fart

Tack och adjö!

(Den här bloggen är bara fullt med cringe...)

NI FRÅGAR JAG SVARAR!

23 besvarade frågor

JAG FRÅGAR NI SVARAR!

Favorit Hetalia karaktär?
 N.Italien
 S.Italien
 Japan
 USA
 UK
 Frankrike
 Ryssland
 Kina
 Preußen
 Turkiet
 Grekland
 Sealand
 Schweiz
 Polen
 Spanien
 Tyskland
 Kanada
 Ungern
 Annat
 Vad är Hetalia?

Kalender \(^ ^)/

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier (har många....jag vet)

Arkiiiiiiiv O3O

Are you looking for something?

Hur många har besökt mig idag då? *w*

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards