Cuteness is beautiful

Alla inlägg under september 2012

Av Cuteness - 16 september 2012 10:12

Jag har fått en fråga här~~


 


SVAR: Oj, oj, oooj!! Bra fråga!! O_O' Jag har alltid varit lite annorlunda med kläderna sedan jag gick i tvåan. Jag tyckte om allt som var gulligt och vackert. När jag gick i dagis så ville jag alltid se ut som alla från dom animen som jag hade sett t.ex: Sailor Moon, Ojamajo Doremi, Kamikaze kaitou Jeanne. När jag gick i trean så blev jag ÄNNU MER intresserad av dom japanska klädstilarna. Då var jag en riktig WEEABOO/WAPANESE......ingen vacker syn ;___;

 

Här är en video då när jag köade till att få täffa J-rock bandet AN CAFE. 2008-03-16.

Jag är hon i röda stövlarna, rosa Bye-bye Kitty koftan och....ja ni ser själva .___.

Spola fam till 0:09 så ser ni mig...jag var kanske 10 år då....4 år sen...OMG!!!   

 

 

Jaa....*facepalm*   

 

Först klädde jag mig i "emo" sedan Decora och nu är jag GajinGyaru och lolita och....ochochoch nånting random~~

 


Av Cuteness - 14 september 2012 14:18

Hallo!

Jag har absolut inte haft tid att skriva här på grund av att jag har haft andra saker att göra. Sorry! >///<;

Nu är jag tillbaka och jag har skaffat INSTAGRAM!


Följ mig om ni vill!


Jag heter "c4k3l0v3r" 

Här är lite bilder på mina stenar som jag har målat helt själv! 

   


 

Jag har också haft lite roligt med min Fluttershy....eller ska man säga Flutterpie?   

  

Av Cuteness - 6 september 2012 17:04

  

Well hällö there!


Vilka av er läsare gillar att spela spel?

Finns det någon spel som inte har kommit ut än som ni längtar efter?   

Av Cuteness - 4 september 2012 19:21

Hej hej! <3

 

 

 

Såg ut såhär idag~~~~


 

 

 


Av Cuteness - 4 september 2012 18:11

Önskar att jag kunde gå på en konsert....en vacker dag!   



Av Cuteness - 2 september 2012 22:01

JAAAAAA ÄNTLIGEN!!!!!  



Av Cuteness - 1 september 2012 19:11

Tadaaaa?   




 



Dag och tid

Fakta om lilla knasiga jaaag...


Inaktiv blogg.

Om någon vill nå mig så kan man följa mig på:

Instagram: pastel_fart

DeviantART: pastel-fart

Tack och adjö!

(Den här bloggen är bara fullt med cringe...)

NI FRÅGAR JAG SVARAR!

23 besvarade frågor

JAG FRÅGAR NI SVARAR!

Favorit Hetalia karaktär?
 N.Italien
 S.Italien
 Japan
 USA
 UK
 Frankrike
 Ryssland
 Kina
 Preußen
 Turkiet
 Grekland
 Sealand
 Schweiz
 Polen
 Spanien
 Tyskland
 Kanada
 Ungern
 Annat
 Vad är Hetalia?

Kalender \(^ ^)/

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2012 >>>

Kategorier (har många....jag vet)

Arkiiiiiiiv O3O

Are you looking for something?

Hur många har besökt mig idag då? *w*

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards