Cuteness is beautiful

Alla inlägg under juni 2012

Av Cuteness - 15 juni 2012 22:05

Jag fick över 20 läsare idag och allt jag skrev var bara en fjuttig liten inlägg med bara 2 meningar O__O'



Jag har ju börjat få mer läsare varje dag nu för tiden.

Får över 10 varje dag, hahaa!  



Idag så var jag med min kompis Elin och vi hade kul! Först var vi i centrum och tittade runt sen så gick vi ut och dansade lite tillsammans och efter det så gick vi hem till Elin. Jag hjälpte henne att diska också!


ERKÄNN ATT JAG ÄR SNEEELL HEEST!! 


Okej ska gå och styla min lilla Fluttershys maln nu!











Föressten så kom vi på en ramsa också.....MIHIHIHIII!!!



Jag har inte gjort bilden!

Har bara skrivit dit ramsan uppe vid hörnet och den lilla röda signaturen


(så att man vet att den är min)











HEJDÅÅÅÅ     

 

Av Cuteness - 15 juni 2012 11:39

MIN BLOGG HAR BLIVIT KONSTIG!!! JAG BÖHÖVER HJÄLP!!   

Av Cuteness - 13 juni 2012 22:45

Hihiii ska äta snart men ska först läsa lite mer Pokémon  


Den är riktigt spännande och jag kan inte sluta läsa!!!

Av Cuteness - 12 juni 2012 18:55

Jag kände mig för att visa upp min lilla hamster  


   

Av Cuteness - 11 juni 2012 19:04

Idag så var jag med Erika och Elin! Vi flummade runt och tittade i affärer <3


Elins tumblr: ellefluffypancake.tumblr.com

Elins blogg: http://ellefluffypancake.blogspot.se/


Erikas blogg: http://ika-lindblad.blogspot.se/



ÅÅÅÅH VAD VI HADE DET KUL!   



Ska gå och spela Pokémon nu.


Hido!  



Av Cuteness - 10 juni 2012 09:49

Pappa sa att jag kaaanske skulle åka iväg och fiska med honom och fiska är det bästa jag vet!  


Som vanligt så var jag den som vaknade FÖRST av alla i familjen! HÖHÖÖÖ!!! >83




Den här bilden gjorde jag för några dagar sen....jag var flummig okej? .____.'


   


Jajaaaa nu säger jag hejdå~~


Av Cuteness - 9 juni 2012 13:27

Hey hey heeeeey!!!


Nu vill jag berätta för er om mina favorit soundtracks!


KIRBY THE CRYSTAL SHARDS

Den här spelet har nog den mest gladaste soundtracken i hela världen!  






THE LEGEND OF ZELDA (Jag har Majoras mask och tänker skaffa Ocarina of time)


Den här spelet har så fin, gullig, läskig och mysig musik. Menyn musiken som kommer innan man klickar på att starta spelet fastnar jag alltid för. När jag var liten så var jag tvungen att lyssna på den i några minuter innan jag startade spelet för att den var så fin.  



Så här gick den~~




LITTLE BIG PLANET 1 och 2 Playstation 3


Den här spelet har nog den svängigaste soundtracksen någonsing! Jag blir ju fullkomligt kär!




KINGDOM HEARTS (Jag har 1:an, 2:an och Re:coded)


Den här spelet var en av mina första spel till Playstation 2 och jag fullkomligt älskade den!

MUSIKEN ÄR MAKALÖS!!!  


1:an har bäst musik så jag lägger upp två låtar. 




Vågar inte skriva mer för att då kommer ni bara klaga på att jag skriver för mycket! ._________.'

Av Cuteness - 9 juni 2012 13:09

Ok jag älskar South Park men.........den här........nej... 


Jag är rädd!!   



Dag och tid

Fakta om lilla knasiga jaaag...


Inaktiv blogg.

Om någon vill nå mig så kan man följa mig på:

Instagram: pastel_fart

DeviantART: pastel-fart

Tack och adjö!

(Den här bloggen är bara fullt med cringe...)

NI FRÅGAR JAG SVARAR!

23 besvarade frågor

JAG FRÅGAR NI SVARAR!

Favorit Hetalia karaktär?
 N.Italien
 S.Italien
 Japan
 USA
 UK
 Frankrike
 Ryssland
 Kina
 Preußen
 Turkiet
 Grekland
 Sealand
 Schweiz
 Polen
 Spanien
 Tyskland
 Kanada
 Ungern
 Annat
 Vad är Hetalia?

Kalender \(^ ^)/

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Kategorier (har många....jag vet)

Arkiiiiiiiv O3O

Are you looking for something?

Tidigare år

Hur många har besökt mig idag då? *w*

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards