Cuteness is beautiful

Alla inlägg under juni 2012

Av Cuteness - 3 juni 2012 08:53

Här är teckningarna som jag har ritat med min ritplatta   


Dom är väldigt slarviga och så var jag INTE SERIÖS när jag ritade dom.














   

Av Cuteness - 3 juni 2012 08:14

Godmorgon på er alla som är vakna och er som inte är vakna, haha!  


Jag antar att jag är den enda som är vaken i min familj just nu X3


Nu ska jag rita lite med min ritplatta.


Vi ses senare~~ 


 

Av Cuteness - 2 juni 2012 13:02

Hej hej!


Jag har fått en fråga och jag har tänkt att svara på den just nu.





För det första så tycker jag att det är fullkomligt normalt att KISSA i sömnen! Alla gör misstag ibland och det kan ju kännas obehagligt men det är inget fel egentligen. Självklart så skulle jag fortsätta vara kompis med den personen! En gång när jag var ca 11-12 år så var jag på ett scoutvårläger och under en natt så var jag JÄTTE kissnödig men jag var för rädd för att gå ut ur tältet själv. Det var ju BECKSVART där ute!   

Jag var så kissnödig att jag till och med drömde om att jag gick på toan men sen när jag vaknade så blev ju jag förstås ursinnig över att det var bara en dröm och jag hade inte alls gått och kissat ; ;

Som tur så hade jag inte kissat på mig i sömnen men jag förstår precis vad du menar.


Jag vet ärligt talat inte när det var sist jag kissade på mig men jag vet att jag har varit RIKTIGT nära på att göra det ibland. 


Dag och tid

Fakta om lilla knasiga jaaag...


Inaktiv blogg.

Om någon vill nå mig så kan man följa mig på:

Instagram: pastel_fart

DeviantART: pastel-fart

Tack och adjö!

(Den här bloggen är bara fullt med cringe...)

NI FRÅGAR JAG SVARAR!

23 besvarade frågor

JAG FRÅGAR NI SVARAR!

Favorit Hetalia karaktär?
 N.Italien
 S.Italien
 Japan
 USA
 UK
 Frankrike
 Ryssland
 Kina
 Preußen
 Turkiet
 Grekland
 Sealand
 Schweiz
 Polen
 Spanien
 Tyskland
 Kanada
 Ungern
 Annat
 Vad är Hetalia?

Kalender \(^ ^)/

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Kategorier (har många....jag vet)

Arkiiiiiiiv O3O

Are you looking for something?

Tidigare år

Hur många har besökt mig idag då? *w*

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards